معرفی وبلاگ
شهید حسین معینی دایی عزیز من ... دوستت دارم
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 272609
تعداد نوشته ها : 397
تعداد نظرات : 11
Rss
طراح قالب
GraphistThem232

زمینه‌ بین‌المللی شدن جشنواره کتاب سال دفاع‌مقدس فراهم می‌شود




دبیر علمی سیزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال دفاع‌مقدس گفت: قصد داریم مترجمان کتاب‌های دفاع‌مقدس در کشورهای همسایه ایران را به مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال دفاع‌مقدس دعوت کنیم و امیدواریم که با این شیوه، زمینه‌های برگزاری این جشنواره را به صورت بین‌المللی فراهم کنیم.
محمدرضا سنگری، دبیر علمی سیزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال دفاع‌مقدس اظهار داشت: مجموعه مقالات داوران و سرداوران هر یک از گروه‌های داوری این دوره در قالب کتاب، منتشر و در مراسم اختتامیه جشنواره به مدعوین اهدا خواهد شد.
وی با اشاره به طرح جدیدی برای برگزاری هرچه بهتر سیزدهمین آیین انتخاب کتاب سال دفاع‌مقدس، اضافه کرد: در صورت همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، قصد داریم که مترجمان کتاب‌های این حوزه در کشورهای همسایه ایران را برای مراسم اختتامیه این جشنواره دعوت کنیم.
دبیر علمی سیزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال دفاع‌مقدس خاطرنشان کرد: امیدواریم که با این شیوه، زمینه‌های برگزاری جشنواره را به صورت بین‌المللی فراهم کنیم.
حدود 804 عنوان کتاب چاپ شده درباره جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال‌های 1387 و 1388، در گروه‌های داوری سیزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال دفاع‌مقدس مورد بررسی قرار خواهند گرفت. این جشنواره به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس برگزار می‌شود.
03

منبع خبر : ایبنا    


دسته ها : اخبار
سه شنبه 9 6 1389 14:9
X